Nuffnang

Friday, May 14, 2010

Door Gift

Hye

Masa blog walking, tetiba terjumpa satu useful website untuk gift/door gift.  Macam-macam gift yang  http://www.azgiftbaskets.com.my boleh sediakan. Harganya pun pada saya berbaloi-baloi J Antara vendor yang boleh masuk dalam list saya untuk buatkan door gift saya.Jum layan dulu sample-sample gift yang ada.

































saya suka yang ini 























so bubbly



Sebelum ni saya memang nak ambil dengan Restu Rezeki tu. Cuma nanti saya kena pastikan kereta saya kosong and tiada sesiapa tumpang masa nak balik ke Temerloh untuk wedding saya. Door gift tu kena order dalam 2000 bekas la jugak kan (mati makkkkkkkkk, mana nak cekau duit).  

Last two weeks masa attended wedding cousin saya, makcik-makcik saya semua buatkan sendiri je door gift. Tapi tak banyak la, 500 je. Sebab itu hanya majlis bertandang. And mereka ckp, 1 paperbag tu hanya cost RM3.50, which is saya rasa, mak eihhhhh mana den nak cari duit kalau kena sediakan 2000 door gift. Saya ni seboleh-bolehnya mahu meminimize kan kos-kos yang ada. Setakat nie memang nak ambil Restu Rezeki, tapi saya tau, mama saya lebih suka kalau saya bagi banyak2 gift kat dalam paperbag tu. 
Akan difikirkan ya Mommy...  

No comments:

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...