Nuffnang

Tuesday, June 15, 2010

Tempahan Biskut Tart Nenas dan Makmur

Hye…

Post hari ini adalah untuk tempahan biskut tart nenas & makmur.
Biskut-biskut yang saye jual ini adalah home-made dan ianya hanya dibuat berdasarkan tempahan bagi menjadi kesegaran biskut-biskut tersebut, terutamanya untuk jem tat tu. Istimewa untuk tat nenas tu ialah pastri nya yang lembut dan jem tat itu yang dibuat mengikut resipi sendiri. Tempahan adalah dibuka untuk sepanjang tahun dan ianya bersesuaian untuk sebarang majlis. Walaubagaimanapun, saye perlu tahu juga la lokasi penghantaran biskut-biskut tersebut. Senang sket untuk saye arrange tempahan dan membuat penghantaran. Setakat ini untuk di Klang Valley (Selangor+KL), tiada caj tambahan dikenakan. Sekiranya saye tak boleh nak hantar di lokasi yang diminta, kite boleh arrange untuk berjumpa di tempat yang saye dan anda senang nak datang.

Kepada sesiapa yang berminat, bolehlah terus email saye anggun_reen@yahoo.com ataupun sms 017-3393475 untuk tempahan atau sebarang pertanyaan. Harap maklum bahawa kuantiti biskut di dalam setiap bekas adalah TETAP. Sebab nanti kalau letak banyak-banyak, takut biskut-biskut tu hancur plak…

Harga untuk biskut-biskut:

Tart Nenas
1 bekas (25 biji)      = RM13
Minimum order adalah 2 bekas.

Biskut Makmur
1 bekas (50 biji)      = RM 25
Minimum order adalah 1 bekas.

Maklumat yang diperlukan untuk tempahan. 

Nama                     :
No untuk dihubungi  :       
Lokasi                    :

Bayaran penuh diperlukan untuk tempahan tersebut. Bukan ape, dah banyak kali jadi kat saye, orang buat tempahan, tetapi bile biskut dah siap, orang tu tak jadi ambil. So saye terpaksa la jual biskut-biskut tu pada orang lain. Lain kali kalau dah order, jangan buat macam tu tau…kesian kat saye :( 

Bayaran 
Bayaran boleh lah dibuat ke akaun bank saye seperti di bawah. Sila maklumkan saye sekiranya pembayaran telah dibuat. Minta kerjasama untuk masukkan segera mungkin, sekiranya biskut-biskut tersebut diperlukan dalam tempoh masa yang singkat. Biskut hanya akan dibuat selepas saye menerima bayaran.

Nor Khaireen Khairudin
CIMB             12550004351520
Maybank        102064066236

Terima kasih kepada mana-mana silent readers yang telah membuat tempahan biskut tersebut, terutamanya tart nenas. Jangan lupa order lagi ya!

                                                            Tart Nenas 


                                                             Biskut Makmur 
Hugs,
Reentartnenas 




No comments:

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...