Nuffnang

Tuesday, May 15, 2012

Berita Baik


Eih. Bukan untuk saye. 

Hari nie semua bercerita pasal Fasha Sandha dah mengandung. Wah, rezeki2 :) Eira Syazira tu pun. Dengar kata siap lompat-lompat bagai depan doktor. Adakah saye juga akan begitu? Iye kot. Hahaha makk kan over excited bab-bab gini. 

No worries. No pressure on me dah. Akui, dulu tekanan perasaan bila tau ada orang sekeliling pregnant. Tapi sekarang, tak kisah. Tapi jujur juga, saye risau la plak bila perasaan tak kesah nie muncul. Kalau dah terlalu selesa berdua camne??? Hehehe 

Jumpa Doktor? Owh belum. Belum lagi. Kenapa ntah belum rasa nak pergi jumpa Doktor. Mungkin saye takut, ngeri? Erkkk. Rasanya masa mencemburi kami. Tak sempat (alasan!). 

Sehingga itu, kite cuba-cuba la kurangkan berat badan yer. Terapi berkesan, elakkan membaca blog2 cerita pasal pregnancy dan anak-anak. Hehehe Sampai masa, saye visit yer :) Penting untuk kurangkan tekanan. Mungkin sebab itu perasaan tak kesah ni dah timbul. 

To all mommies. Selamat Hari Kasih Sayang, Hari Ibu. Be a Great Mom ok! 


6 comments:

Aidanisme said...

saya pulak tak kisah, tapi org lain suka cakap "org br kawin pun dah lekat" terus rasa kisah sesangat..

salam kenal :)

anaztasias nora aira said...

i have same feeling too !! :)

ryy.han said...

Reen, enjoy ur honeymoon moments-berdua masih dikira honeymoon

Once dh ada anak u'll missed a lot of thing..rindu masa berdua, rindu nk tdo puas2...Dan rindu nk berblog-cmne nk blog..anak sibuk nk taip jugak?

Ur turn will be....one fine day Insya Allah :)

Reen Tart Nenas said...

aida: Hi aida! owh nasib baik belum penah kena gitu. takat2 tanya dah ada isi belum jer. jawab je, isi apa ko nak?

nora: chill! fasa stress reen dah lepas dah. hehehe

ryyhan: hehehe ramai cakap gitu. tp yg mengalami nie dah puas berdua kot. tapi xpe. sementara berdua, seronok juga. tp bertiga nanti pun lebih baik dan seronok :)

ArLena said...

salam reen, aryn ni pun da 2 thn kawin tp blm ada rezki lg. kdg2 mls jg dgr org sindir2 tp tu smua dr Allah SWT, Dia blm mau bg lg. aryn think +ve ja slalu, mesti ada yg da d rancang ole Dia utk famly aryn. yg plg penting, kita bahgia dgn suami & idup aman damai. yg lain biar Allah SWT ja yg tentukan, kita berdoa ja...

nYomeL said...

i pon same. heheee.. kalo stress2 sgt pun xleh jugak kan..? so lebih baik kita berserah je pd Allah SWT. yang penting kita dh usaha. chillex babe!

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...