Nuffnang

Wednesday, December 28, 2011

Erk Tertawan Tergoda?

Tertawan?


Sumber : Oh Bulan 

Pujaan sapa la nie.

Nota: Tak kisah la nak jadi model tayang dada, bukak seluar ke, janji ko jaga pintu gol tu elok-elok yer.

Teringat semalam tengok dokumentari mengenai Arwah Mokhtar Dahari 'SuperMokh' di National Geographic kalau tak silap. Beliau memang hebat pada zaman nya tanpa sebarang kontroversi yang dicipta sendiri melainkan orang yang 'menciptakan' kontroversi untuk dirinya.

6 comments:

Lady Naza said...

mak oii..takleh blah pose nye

Shakina Farhan said...

Errrkk..jangan jaga gol je.jaga baju gak..hahaha..

oshinz said...

tak minat dia. hehe.

Lady Rina said...

dasat...

yana lyana said...

awww..seksi youuu...

Xora said...

KAKI AWEK TU GAGAL EDITING SEHH.. cam transformers plak..

p.s aku tulis ni pada waktu malam hari.. yeay ada unifi.. la la la

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...