Nuffnang

Tuesday, November 22, 2011

Malaysia Tanah Tumpah Darahku




Kemenangan bermakna! Habis wall fb saye dibanjiri kata-kata semangat untuk Malaysia. Sampai sekarang tak pasti kenapa lah si Indonedia Raya tu tak puas hati sangat dengan Malaysia. Memang mereka lupa la tu ramai sedara mara mereka makan gaji di Malaysia. Korang memang mudah lupa dan kurang sangat rude hoke. 

Apa pun, Malaysia menang kerana HATI kite BERSIH dan NIAT kite BAIK. Tahniah Harimau Muda! 



4 comments:

syaz@rozelt said...

hehe kelakar plak..bila teringatkn sahabat2 diorang dkt sini..yg kat m'sia nie no choice la kena jugak sokong m'sia..haha

CikPuan Fara said...

puas hati aii Malaysia menang.. geram tgk ms sebelum game, penyokong Indon memperlekehkan lagu Negaraku..

kaklong said...

:) yes!

Xora said...

mana nasi geruda penyet aku ooii!!

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...