Nuffnang

Thursday, September 2, 2010

Veil



Hye… 


Nak cerita tentang veil sket. Dulu, saye memang konfius antara veil dan selendang. Rupa-rupanya, veil nie panjang dan jatuh ke belakang. Manakala selendang tu, yang pendek, tapi melebar tu. Erk, adakah saye plak yang konfius kan korang? Hehehe Sambil mengugel terjumpa fakta mengenai veil. Bagus juga, sekurang-kuranya, kita boleh rujuk kepada fakta itu mengenai kepanjangan veil dan corak atau rekaan yang korang mahukan. Paling penting! Pastikan veil itu sesuai dengan rekaan baju korang dan juga ketinggian. Peranan penting tu! Saye teringin sangat nak pakai veil. Malangnya, saye memang takde bajet langsung untuk veil nie. Nak pinjam pun, hermmm tak jumpa la plak. Kalau ada pun, terlalu heavy dan tak sesuai dengan baju nikah saye yang simple miple tu. Takpe la, takde rezeki. Mungkin saye boleh pakai veil panjang masa majlis bertandang nanti… Saye cukup kagum dengan B2B yang gigih menjahit manic pada veil ataupun ada yang buat veil itu sendiri! Korang memang hebat. Saye nak buat riben pun tak pandai… :( 

saye suka sangat veil Cik Wan.
sila fokus kepada veil die. bukan muka die yg sgt teruja sbb dah kawen :)

malas nak gugel gambar lain. jadi, itu saje la... hehehe 

8 comments:

Xora said...

slap* berani ko menggosipkan laling aku! ;p

Nora a.k.a Aira said...

dulu nora pun confuse antara veil dan selendang hehe bukan kamu sorang aje =)

Reen Tart Nenas said...

xora: ko kembali! ekekeke tunggu ko pakai veil plak :D

nora: itu la pasal. ilmu belum cukup di dada :p

Sya Sakura said...

a'ah la, veil dia chantekk!! sy suke kalau veil dh meriah, tudung biar simple je.. or kalau tudung dh meriah, veil pulak yg simple.. mcm gambar Cik Wan tu, cantik jeee :)

Reen Tart Nenas said...

sya, cantik giler hoke veil die. serius. nak pinjam xboleh, sbb kaler tak sama...

gurlarroche said...

ek eh...muke kt bwh tu cam aku knal jerrr...ahakz...

quinybridal said...

veil boleh sewa je..ade je yang jenis sarat kat belakang kepala..tapitepi2 simple.. =)

Reen Tart Nenas said...

eik Quiny? kat ur bridal ada? hah, alang2 terus tanya nie :)

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...