Nuffnang

Monday, April 25, 2011

Tudung litup untuk Pengantin



Salam dan Hye...


Hari minggu yang indah buat saye. Girls day out! Owh ya, saye sorang je dah kawen. Dua lagi masih mencari-cari jodoh. Dengan harapan keluar jenjalan, dapat la jumpa boifren untuk kiteorang...eih mereka, saye dah ada. Hehehe Dan, saye paling banyak abes duit hari tu! RM250 pada saye adalah jumlah yang sangat banyak untuk dihabiskan di kala gaji belum masuk hoke! Selepas ini harus lebih berusaha keras untuk jual biskut-biskut saye. Owh ya, jualan tart nenas/biskut makmor/biscotti masih berlangsung yer. Cuma sms saye kalau nak order. Thanks pada Sarra yang sudi order tart dengan saye. Senang deal dengan Sarra!

Bukan nak cerita pasal apa yang saye beli sampai duit dah habis, tapi nak kongsi tentang sesuatu yang jarang kite lihat sekarang. Ia, saye tidak sesempurna mana. Masih berusaha untuk menjadi yang lebih baik dari sekarang.

Jarang bukan kite lihat pengantin pakai tudung labuh masa majlis kan? Kebanyakan walaupun bertudung, masih lagi tidak menutup 'aurat' sepenuhnya. Owh, saye bukan mahu berceramah, tapi mungkin boleh membuka mata gadis-gadis diluar sana yang masih sangsi dengan keputusan nak pakai tudung macam mana, mungkin boleh jadikan gambar ini sebagai sumber inspirasi juga. Terima kasih Acaii sebab sudi kongsi koleksi ini [saye masih tak pilih gambar lagi untuk Acaii frame kan].

Outdoor Thaariq & Dr Sarah 




Tapi, saye paling sukaaaaaaaaaaaaa gambar ini. Tetap marah Acaii sebab saye takde post ini sebab masa majlis saye tak hujan...ekekeke




Sumber: Semua dari OP Hebat - Acaii Jawe 

9 comments:

oshinz said...

sejuk mata memandang pasangan ini.

Unknown said...

aah kan reen.. nora pun jarang tgk ehhehe

iyfah said...

love this entry. x smstinye tudung litup, at least cover yg patut di tutup kerana syarat nye menutup hingga ke dada. susah juga nk maintain cover bila mak andam yg pakaikan and they do not respect apa yg kita mnta. anyway, stand for yourself!

Xora said...

kalau aku tahu ko nak pose hujan kat atas, aku simbah aje air kat ko~~

Bushra Tajuddin said...

walaupun pakai tudung labuh, tapi tetap cantek kan reen! (*kagum)

Unknown said...

cantik

Reen Tart Nenas said...

osh: betul2. rasa macam they were really in love.

nora: kan? susah dh nak jumpe skang :)

iyfah: betul. kena tetap pendirian :)

xora: ko mmg suke baling2 air kan?

nyomel: mmg chantek. yg penting, kena kondifen!

ekin: agreed!

Acaii Jawe said...

Reen - Salam reen, baru sempat nak reply ni,ehhehe :) Thanks reen sudi kongsi tentang ni eh. Tengoklah orang mana. Orang temerloh memang best2,hehehe. Kalau ujan aritu mesti lagi best nak suruh reen ngan reem post romantik2,hehehe.

*Nanti bagitau no gambar je ye reen,hehe.

Nur Baiyah said...

salam..sejuk mata memandang pasangan pengantin..saya suka warna biru tu...

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...