Nuffnang

Thursday, May 26, 2011

Wajib baca dan KLIK!


Salam dan Hye...

Saye jumpa link blog ini pun masa saye tengok fb kawan saye. Terus open link, dan baca blog nie. Pandangan pertama saye: tak sangka memang ada orang yang betul-betul mengambil perhatian dengan perkara yang berlaku sekarang. Saye tak sesempurna mana, cuma saye rasa bagus juga hal ini dibaca atau diambil berat oleh semua wanita lain. 



Sumber: wanitamelayuseksa 



4 comments:

Unknown said...

thanks for sharing

oshinz said...

tak suka tengok orang pakai legging. lagi2 yang bertudung. entah ape2 je tau.

OmmaHussein said...

betul la..legging tu, wat rosak imej bertudung je...

cik senah said...

Hurmm.. macih kerana sharing.. :)
apa yg pasti..org kafir menjajah org muslim dgn fesyen.. dan byk muslimah yg terpedaya dgn agenda mereka.. (bkn arr bermaksud legging tue tak leh pakai langsung.. nak pakai buleh..Tp, pakai sajalah di rumah.. bkn pakai di luaq umah.. buat tambah dosa sendiri dan juga dosa sang suami (jika muslimah itu sudah berkahwin)..tak gitu??

p.s : payah benaq nak cari kedai yg juai baju loose.. kalau loose sekalipun.. mesti pendek (atas daripada punggung) atau menggunakan material jarang.. :( mmg leh pakai jaket labuh atau inner.. Cuma, cuaca Khatulistiwa di Malaysia nie.. kurang sesuai utk memakai pakaian berlapis-lapis.. kerana akan menyebabkan ketidakselesaan kepada si pemakai..

** chek adalah antara muslimah yg sukar mendapatkan pakaian muslimah (edisi harga bajet).. yg di pasaran.. memang ada.. Tp, harga BUTIK arr.. :( - tak mampu nak beli walaupun sehelai..coz harganya buat chek pikiaq byk kali.. huhu!!

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...