Nuffnang

Tuesday, September 14, 2010

Kasut Idaman


Hye...


Kembali menunaikan janji semalam... Ingat lagi pencarian saye mengenai kasut di sini?
Saye telah 'bertemu' dengan kasut yang saye rasa memang wajib untuk saye beli! Jalan-jalan di East Coast Mall Kuantan (latest shopping mall in Kuantan-banyak outlet best2, macam Alamanda, tapi lagi best dari Alamanda sebab Parkson Grand nyer best mcm Subang Parade and ada outlet Padini macam kat Ikano kot tak silap). Saye masuk Parkson Grand dan terjumpa koleksi kasut dari Zang Toi! Tak banyak pilihan kasut tapi cukup membuatkan saye mencuba kasut hampir sejam!


Owh lupa, yang saye beli nie no diskaun, tetapi pada saye harganye sangat murah. Herm, pada saye murah ~affordable. Saye beli heels warna silver bling-bling. Tinggi hoke heels tersebut. Tapi dah suka, I beli juge :p Nora boleh la check out nie kat ECM :) Disebabkan saye memerlukan 3 pasang kasut untuk majlis saye nanti, jadi saye belum putuskan sama ada silver heels ini akan jadi kasut hantaran ataupun kasut nikah. Cik Wan kata kena standby kasut untuk nikah juge, takut tak sempat kalau nak ambil dari dulang hantaran nanti... Silver heels tu nanti insyallah akan sesuai dengan dress reception nanti. Apa pun, selepas en B kembali ke tanah air, wajib untuk saye bawa heels baru itu untuk dicuba bersama dress reception nanti. Saje kasi entri gempak, tapi nak cerita tentang heels yang saye beli di Kuantan dan bukannya di KL hoke.




Owh ya, kat ECM pun terutama di Parkson Grand, masih ada jualan murah. Serius stress tengok handbag Guess yang design nyer lagi banyak kat Parkson Kuantan dari di KL. Ok, saye bias! Motif nak cerita, kadang-kadang kite akan jumpa sesuatu yang kite inginkan di tempat yang tidak kita jangka. Terus terang, saye hampir berputus asa untuk mencari kasut yang bersesuaian untuk nikah dan hantaran.



sikit jer yer... sila abaikan kaki ku...


p/s: rasanya heels itu untuk hantaran je :p 

5 comments:

Elya Roza said...

lawa laa...buat kasot sanding pn cantikkk...cantik sgtt

Puan T said...

reen, off-topic. ah haa ko buley mintak pendapat tok kadi mukim ko.eh ko nikah kt pahang kan?kalo pahang rasanya xcampur mas kawen+hantaran. selangor je camtuh.let say aku dpt 9, mas kawen 300 (selangor), kene campur jd 9.3k. tp tgk tok kadi, ada yg buley give n take x campur.

aku rasa pape pon ko g tanya tok kadi ko sendiri.

Xora said...

aku nk tgk gak kaki ko~ ;p

Mysarah Rahman said...

bling bling gittewww

Reen Tart Nenas said...

elya: tu la kan, mcm nak buat kasut sanding juge. tp xkesah kan kalau open toe kan?
nuri: owhhhh kena tanye tok kadi eik? okeh2, nanti aku check. aku kena cari org pahang nie tanye. maceh tau.
xora: ko dh tengok lebey dari kaki dah...wakaka
mysarah: wajib bling2 hoke. giller glamer nih :p

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...