Nuffnang

Monday, August 2, 2010

Kerusi Pengantin

Hye…
Bagi yang sedang mencari ilham macamana nak hias kerusi yang tak berapa cantik, kepada cantik… Tadaaa


                                                             Credit to: majlisimpian.com

Selalu nya kerusi macam nie digunakan oleh pengantin masa nak tengok silat pengantin tu (untuk majlis di rumah). Mana la tau, kita nie as a B2B, macam-macam yang kita nak, walhal kadang-kadang ada kekangan bajet. Kalau sesiapa yang mampu, mungkin boleh hias dengan bunga hidup. Tapi bunga tipu-tipu pun dah cantik dah. Lagipun kalau kena letak kerusi tu kat tempat panas, tak de la kite sedih sangat kalau bunga hidup tu layu bangat. Daa......

                                                    Hasil: Google.com 

3 comments:

Sya Sakura said...

Gambar no 2 tu sgt cantik... sukaaa!!! :)

Q said...

yer..sangat setuju...yang no 2 tu sangat cantik!!!

Reen Tart Nenas said...

kan...? memang cantek...

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...