Nuffnang

Thursday, December 2, 2010

Lain orang...

Lain orang, lain adatnya. Lain orang, lain caranya. Dan tak perlu kita nak ikut cara orang.
Fikir sebelum menimbulkan hal yang mengecilkan hati orang. Saye adalah saye. Tak perlu ikut cara orang. Selagi tidak memalukan kaum keluarga, jadi tiada masalah untuk mengikut cara sendiri. 10 tahun dulu kaum keluarga saye pun begitu, dan tidak salah sekiranya saye teruskan. 


p/s: sebelum tanya, sila fikir perasaan orang lain. 



4 comments:

♥ balkidz_hunny ♥ said...

Ye betul. adat kita, cara kita.
Siapa orang luar nak persoalkan? dulik je Reen. Janji U bahagia :)

aZLiNa aZiZ said...

Hai Reen. Saya kenal kamu dari Xora ;p

Kalau kita tau apa yang kita buat, kita tak perlu ambik tahu apa yang orang lain cakap ;p

Reen Tart Nenas said...

itu la... menciksss dengan org yg suka pertikaikan org...

Ummi Ammar said...

lain padang lain belalang.. lain orang lain adatnya kan... sabar reen, biasalah tu mulut manusia x bole tutup.. Yang penting kenduri dah lepas dengan jayanya.. emm.. Congrates. sama cantik sama padan.. macam pinang dibelah dua..

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...