Nuffnang

Wednesday, October 5, 2011

Nak Sambal Goreng Jawa

Sangat teringin nak makan SAMBAL GORENG JAWA.
Iye, saye tau boleh buat sendiri, tapi nak orang JAWA pioooor yang masakkan.
Sedapnyer :( Terliur hoke.

Sumber : Foto Media

8 comments:

Asfiza said...

ohhh..sgt sedap lah reen...mkn dgn nasi panas2...

LisaLisut said...

mak i org jawa.nk makan smbl ni tgu raya jela jawabnye sobsob.satu lg i nk nasi among2.bkn nasi ambang.huhu.ah reen la ni buat i terliur nk makan makanna jawa lak.sobs

Reen Tart Nenas said...

asfiza: kan?

lisa: tu arrr. slalu time raya / kenduri je jumpa sambal nie. i baru makan last week, tp nyer cam xcukup plak. huhuhu kena belajar buat sendiri la cam nie :)

Alin Marlini said...

Sy pun org jawa..tp sumpah..tak reti buat..hik..hik..hik..

Syima Syaz said...

my mum bkn jawa tapi pandai masak n selalu masak sbb my dad org jawa...
hehehe...

anaztasias nora aira said...

mak aih nampak sedapnyaaaaaaaaaaa !!

gurlarroche said...

kalau aku yg menantu jawa ni bole ?

walopon aku buat x spt gmbr ko, tp tiap2 minggu sure ade dlm menu MIL aku...ahakz...nak ? ;p

Reen Tart Nenas said...

alin & syima: sedap kan? seriusssssss sedap giller. saye lebih suka yg berkicap tu :)

nora: kan? dap giller

wan: nak2! sila refer status fb ko :)
i'm cominggggggggggggg

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...