Nuffnang

Tuesday, October 25, 2011

Rindu Dia

Photo was taken on 12 Feb 2011, 6 days before he passed away. 



I missed my dad so much. May he rest in peace. Semoga Allah S.W.T mencucuri rahmat ke atas roh Babah dan dihimpunkan bersama golongan orang-orang yang soleh. 


“Ya Allah ampunilah dia dan kasihanilah dia, maafkanlah dia dan sejahterakanlah dia. Muliakanlah tempat turunnya dan luaskanlah tempat masuknya. Bersihkanlah dia dengan air, salji dan air yang nyaman”.
Al-fatihah.


Tanda-tanda Kematian - klik sini 

3 comments:

sk said...

sy pon rindu sgt dkt arwah. mmg tak boleh teringat kat dia, mesti mengalir je air mata ni.

bacakan al-fatihah & yassin byk2 utk arwah, reen. tu je hadiah kita utk mereka sekarang ni..

Reen Tart Nenas said...

sk: itu la. nie terpost entri nie sebab rasa rindu sgt la. rasa kosong je hidup sebab takde tempat utk bercerita. takde orang dah nak marah2 reen. takde orang dah yang reen boleh berkongsi kegembiraan dan kejayaan. herm, peranan husband dan ayah, takkan pernah sama...

Cik Hazz said...

Al-fatihah..

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...