Nuffnang

Friday, December 24, 2010

Kenali Pengurus Urban Vibe Event

Salam dan Hye...


Sangat bersemangat saye hari ini, sebab malam nie nak pegi majlis kawan kawan ofis di Shah Alam. Excited sebab nak pakai semula baju tunang saye hari tu. Hahaha harap-harap muat la lagi :p Baca-baca Harian Metro online, terbaca kisah Pengarah Urusan Urban Vibe Event. Macam penah nampak kan nama Pengurusan Acara (Management Event) tersebut kan? Ala, yang kite selalu pegi Pameran Pengantin tu, hah derang nie la orang kuat yang menjadi pengurus acara nya. Owh, tanpa mereka, sudah tentu B2B dan Mantan B2B (termasuk saye!), meracau-racau mencari info tentang perkahwinan. 




Memang segalanya kite boleh dapat hanya di hujung jari sahaja pada zaman teknologi nie, tapi nya, kadang-kadang nak juga berjumpa dengan potensi vendor di pameran-pameran sebegini. Kita boleh dapat harga promo sewaktu di pameran begini. Siapa kata rugi pegi Pameran Pengantin? Sekurang-kurangnya, kite dapat lihat apa yang mereka tawarkan, test food secara free dan boleh juga tengok gelagat setiap vendor bagi menarik minat bakal-bakal pengantin kan?


(dari kanan) Nadia, Syahrul Hafildz dan adiknya, Pengurus Pemasaran Urban Vibe Event, Hafiz Hassan yang menjadi tunggak utama.


Orang Melayu rupanya yang menjadi orang kuat Urban Vibe Event nie. Bangga bukan? Bukan senang bagi 'kite-kite' nie untuk membina nama. Tujuan saye berkongsi artikel ini, sebab rasanya, kite juga perlu mengenali orang kuat yang banyak juga membantu kita dari segi segi mendapatkan idea dan info yang berguna. 


Sumber artikel dari Harian Metro: Nadia Pantang Menyerah Kalah 


Kot la ada antara kite nak menjadi Pengurus Acara juge :) 


Rajin-rajin la melawat website mereka untuk tahu bila next Pameran Pengantin untuk tahun 2011! 

2 comments:

Anonymous said...

reen...seyes..aku kenal bgt dorang niey..tp tak rapat la...kak nad tu yg wat pelamin aku, n adik nye lak member sekolah aku dulu..tp tak brape rapat sgt...tak sangka dorang dah leh uruskan bisnes sendiri kan...bila la masa tuk kita plak kan...~lia.

Reen Tart Nenas said...

Lia, hah ye ke? tak sangka kan? derang nie muda lagi. bagus2. suka tengok orang melayu berjaya :)

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...