Nuffnang

Tuesday, January 25, 2011

Untitled

Nak pegi sini, tapi duit takde :( 


Sumber: MyTravo
Nak pegi sini pun, takde duit jugak 
Sumber: Travel


Jadi, dok umah jer :( 

11 comments:

ElyaElmo said...

katne ni reen?

LisaLisut said...

xpe reen.jgn sedih..kumpul duit slow2...tak lari pn tempat tu k :)

air asia ade promo skrg for both places yg u tnjuk tu :)

Reen Tart Nenas said...

elya comei: 1st bali, 2nd krabi

lisa: tgh kumpul, tapi ngapa tak membukit? :p iyer ke ada promo??? okeh, tgk skang!

LisaLisut said...

share la dgn husband kalau nk cepat.hehe.

the promo is on phuket.tp krabi pn tgh sale :)

Reen Tart Nenas said...

lisa, baekkkk! tq so muchhh :)

farahfatihah said...

jom g krabi..jom start menabung hehehe

missbutterfly said...

best kan kalau blh g jenjalannn (provided $$$ mesti kena ada la kan)..hehe

LittleSunshine said...

bulan 3 ada matta fair..boleh check,,
xpe slow2 kumpul duit..gi bali x termasuk ticket 1500 cukup..itupun dh mewah.. =)

gurlarroche said...

buat la "tabung hanimun" :)

Xora said...

nnt kalau ada rezeki gi bali, jgn upload gambar pakai bikini tau :P

Reen Tart Nenas said...

xora: shape ku tak se'hot' si fasha!

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...