Nuffnang

Sunday, October 24, 2010

Dah dapat dan Majlis Resepsi

Hye...

Perihal Kad Kahwin 

Alhamdulillah, seperti yang dijanjikan oleh Percetakan Syabas (sila baca post ini), kad kawen saye pun dah siap! Bersyukur sangat sebab Jesse (Tokey Syabas) telah menepati janji dan menyiapkan dalam tempoh yang ditetapkan. Tiada masalah apa-apa pun pada kad (ada la sket, tapi salah sendiri, tapi tak beri kesan yang besar pun pada kad ). Senang berurusan dengan Jesse walaupun melalui phone. Dan beliau juga tolong printkan banner untuk saye (tapi of course la kena bayar). Selepas ini, operasi menulis nama-nama senarai jemputan (En B, jum buat sama2 yer). Mungkin bukan semua teman-teman akan dapat kad saye sebab ia sangat limited. Apa pun, saye dan En B sangggggaaaaaaaaaaat suka kad kami! Warna maroon seperti yang kami mahu! 


saye suke kad saye 





Rumusan: Saye rekemen sesiapa nak buat kad di Percetakan Syabas, Jalan Nyonya (area Jalan Pudu, belakang Times Square, dan berdekatan juge dgn LH Creative). Apa pun, sila lakukan 2 / 3 survey sebelum buat keputusan untuk print di mana. Proses saye agak cepat sebab saye buat artwork sendiri dan Percetakan Syabas, hanya perlu edit untuk masukkan mengikut block die yang sedia ada. 


Fasa pencarian kad kahwin saye sudah berakhir. Terima kasih di atas komen B2B. Walaupun ada yang baca belog saye dlm diam, tapi still nak kutuk2 saye or kata saye yang macam2, ketahuilah olehmu bahawa aku tak kesaaaah hoke. Ini belog saye, dan takde sape paksa ko or korang baca hoke. Tujuan? Hanya untuk berkongsi dan kenangan untuk saye di masa akan datang... 



Perihal Majlis Resepsi Sepupu Saye

Seharian saye spent masa dengan En B, dari menyelesaikan urusan mengambil kad, pegi Sin Yin dan juga mensurvey cincin En B. Malam nyer, kami ke Kelab Golf Jabatan Perkhidmatan Awam (KGPA), Bukit Kiara. Memang best la buat majlis kat sini. Cuma sebab malam kan, limited sket masa untuk saye bergambar sebab saye dah ngantuk :p Saye suka sangat make up dan baju pengantin perempuan, Zareeda. Memang citarasa saye la kot. Tapi tak sempat bergosip siapa yang make up dia. Jumpa sedara mara memang meriah, sebab lepas nie giliran saye pula :) Jum layan piccas!

Pelamin Nan Indah. Suka gabungan merah & baby blue. Geram Pomander Ball!



Kek Fondant Baby Blue. Deco meja kek yang simpel.

sila focus kepada perincian nan indah di kepala beliau. saye suke hoke! simple but very very nice hoke!

Bride and Groom. Congrats to both of u!

Guestbook booth

Rumusan: Saye suka majlis resepsi dia. Harapnyer saye nanti pun best juge :) 

 

6 comments:

Xora said...

motif ko nak emo kat atas tu.. SLAP~!! apasal takde gambar ko n en.b yg aku suka baju ko pakai kat fesbuk tu??

P.S nak kad~!!!!

Unknown said...

reen sharing is caring =)

eh ni tmpt ashraf sinclair kahwin hari tu ek? nice la =) bride gojes ! =)

Reen Tart Nenas said...

xora: hahaha aku mau jdi Xora the 2nd takmo upload gambo, apakah? :p hahahaha 2 minggu b4 majlis aku kasik! aku suka kad aku...

Nora: a'a itu tujuan belog kan? xtau la nora tmpt yg sama ke tak. maybe la kot...

zareeda said...

Need help nanti, call me ya... Thank you for coming :)

mummy adam said...

nice card kembar! best of luck with the remaining preps.! :)

Reen Tart Nenas said...

mummyadam: kan?... aku sgt suke kad kawen haku :)

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...