Nuffnang

Saturday, October 30, 2010

Xora Sudah Terima Nikahnya!

Salam dan Hye...

Hari ini, semua orang tahu adalah hari Xora menerima nikahnya. Biarlah gambar menerangkan segalanya, sebab rasanya lebih elok empunya diri yang menceritakan tentang majlis nikahnya itu. Ixa (sudah boleh annouce!). I'm happy for you. Tahniah, kamu dah jadi isteri orang :) Ko sangat cantek! Serius, dan ko sangat gediks juge. Wan Pau Donat, tugas kite belum selesai!

Bunga Rampai Buat Xora - Wan Pau Donat tolong pegang




Ini dia Xora the G.R.E.A.T



Wan, Xora & Reen
Antara hantaran Xora buat suaminya...


Gambar Xora dan hubby? Hehehe tunggu je la Xora upload yer...

Jumpe korang semua esok! 

13 comments:

Cik Belle said...

canteknya xora! =)

♥ semUt keciiL said...

huwaaaa memang cun!!!!

Reen Tart Nenas said...

ye, die memang cun!

Xora said...

MOTIF ko nak letak gambar aku gedik dlm keadaan lipstik pale dan pencahayaan tidak memuaskan?????? tunggu gambar A.Rashdi, baru sedap mata memandang.

p.s papan is no good.punggung takde?

Xora said...

p.s aku letak gambar aku n D?? motif?? tunggu a.rashdi. aku letak link aje la hahah .. tak suka upload gambar. aku nak unttaged diri kat fesbuk, takut kena pelempang korang haah

Reen Tart Nenas said...

ko yg sebukkk tgk belog ngapa? pegi abes kawen dulu la!

En B said...

Sempat lagi blogging tue?
adoi..pening..hahahaha..
anyway,congrats xora.. :)

Reen Tart Nenas said...

hahaha Xora juge!

saya cik syaz said...

reen... sgt seronok dpt jumpa u kt wedding xora smlm.. =)
u tart so yummylicious!

Reen Tart Nenas said...

Hi Syaz. suka juge :) blur2 je saye semalam, sbb seme pink :)

macehhh2, nanti blh order :D

anaztasias einz said...

yeah akhirnya saya jumpa xora dan reen hehhe walau segan2. both of u cantik !

Reen Tart Nenas said...

nora juge cantik! :)

Lala said...

xora cantek!hehe congrats xora!

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...