Nuffnang

Tuesday, October 19, 2010

Flower Girls

Salam dan Hye...

Perasaan saye sekarang? Berdebar menanti kad kahwin kami siap. Mintak2 la semua nya ok. Walaupun saye tak kisah rupa kad kahwin tu macam mana, tapi harus la cantik juge kan :)
Kali ni nak cerita pasal flower girls atau kata melayu nyer, gadis bunga. ye ke? :p Tak pegi kelas translation, so saye tak tau :p

Untuk majlis saye nanti, insyallah TIADA flower girls. Adooiii anak-anak sepupu saye kebanyakan nya Hero. Anak-anak makcik pun semua dah besar-besar hoke. Ada yang kecil, tapi kecil sangat ataupun semua nya Hero. Jadi dipendekkan cerita, memang la tiada flower girls yer. Sama ada saye kesah atau tak, hermmm itu perasaan yang jatuh no 10. Sebab pada saye ada pun bagus, takde pun takpe. Ada flower girls nampak cantik dan rasa best kalau semua nya fesyen sedondon dan tiada yang buat perangai. Ataupun tak sedondon, tapi masih berpakaian kemas. Susah wooo nak manage kanak-kanak.

Pada B2B yang bakal ada flower girls tu, hah, saye sangat kagum sebab kamu boleh kumpulkan seberapa ramai yang ada untuk jadi flower girls. Macam saye, mak budak ramai la :p Apa pun, tetap suka dengan fesyen flower girls. Sekarang nie pun memang banyak kedai-kedai yang jual baju / dress untuk flower girls tu. Yang saye ingat dengan jelas ialah Lovely Lace. Tapi harganyer, mak eihhhh kalau dah 5 flower girls, tak ke haru nak membayo kalau sehelai dress je dah rm100+++ kan?

Tapi yang best tentang flower girls nie, lebih sesuai kalau di dewan majlis nya. Kalau di rumah macam kurang sesuai. TETAPI, akan jadi AMAT sesuai sekiranya pakaian yang dipakai oleh flower girls tu bersesuaian dengan majlis kahwin itu nanti.

sumber: Dress2sale

sumber: Pegeen

sumber: Pegeen

sumber: Bridalwave

Kalau kat M'sia nie, kalau nak sewa flower girls dresses dan tuxedos untuk disewa boleh klik di anismagicfingers dan di Djariartz.

6 comments:

Cik Belle said...

chomel! saya pun mungkin tade flower girls. huhu

Reen Tart Nenas said...

sama la kite cik belle :)

Unknown said...

saya pun hero lagi banyakkkkkkkk huaaa rasanya xdpt ada hehe =)

Lady NK said...

suka baju gamba no 1..sweetnye

Reen Tart Nenas said...

kan nora... xbest :p

naza, kalo izz tu pompuan, dh paksa pakai dah dress tu :p so, bile nak proses yg ke2? wahhh :p

Lya Arisa said...

Masih ada tak stock baju flower girl warna putih tue?? Utk girl umur 8-9 years old. Kalau ada, boleh PM harga kat email I? lyaarisa@gmail.com

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...