Nuffnang

Wednesday, March 9, 2011

Suami saye dan Anak nya

Salam dan Hye...

Helloooooooooooo! Belum-belum. Title gempak je... hehehe 

Sambil melayari belog hebat En Tubelawak, terjumpa satu video yang menarik. Bak kata en Tube, sesiapa yang menrancang untuk taknak anak sekarang, kalau tengok video nie, mesti tak sabar nak menimang anak. 




Home - Edward Sharpe and The Magnetic Zeros Acoustic Cover (Jorge & Alexa Narvaez)


p/s: di akhir video tu, budak tu dah menguap kan? hehehe membayangkan saye n anak saye nanti, kalau gegurl, sure la suka nyanyi jugak, sebab saye memang suka nyanyi masa kecik-kecik dulu hoke. Tapi nasib baik mama dan babah tak mengasah bakat terpendam saye tu, kalau tak, confirm dah jadik artis skang. Hahaha!


7 comments:

farahfatihah said...

suka video ni lah!! cumil je dak tu!! suka2!!!

Xora said...

kalau ko jadi artis, aku akan jual cite ko kat Melodi.. nanti muka aku dikaburkan.. nnt org quote "daripada sumber terdekat" hehe

reemreen said...

yeah..nanti boleh ajar main gitar jugak..hehehe

Reen Tart Nenas said...

farah: kan? kan? mmg best :)

xora: hahaha aku jual cite ko balik... meowww :p

reemreen: bapak die x pandai main gitar la...

fADzly (wAK) said...

bapak dia kuat kerja, kan reem kan..hehehe

Reen Tart Nenas said...

wak: aha. mmg sgt rajin kerja. hehehe

Red Cewy said...

reen .. budak tu sgt cumel ... beriya je dia nyanyi .. :)

Artikel lain yang best:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...